נוזל לגנרטור 

כמעט כל הגנרטורים שאנחנו מכירים, פועלים בעזרת סולר. הסולר הנו הדלק המזהם ביותר שקיים. בגלל סיבה זאת, ברכבי הסולר החדשים מותקנת מערכת אוראה שמזריקה אוראה לדלק בכדי להקטין במעט את רמת פליטת המזהמים של המנוע. יתרונו של הסולר הוא כביכול בצריכת דלק נמוכה לק"מ או לשעת עבודה יחסית למנוע המונע ע"י בנזין. בזמנו, מחירו הנמוך של הסולר העניק לו כמובן יתרון נוסף וביחד עם צריכת הסולר הנמוכה, למנועי סולר בהחלט היה יתרון בולט. 
 
אך כאשר בשנים האחרונות נושא זיהום האויר והתחממות כדור הארץ עלה לכותרות ביתר שאת, השימוש במנועי הסולר הפך לפחות ופחות פופלארי ויותר ויותר יקר פר יחידת זמן או מרחק. חברות רבות בשוק ייצור אלטרנטיבות לשוק האנרגיה המסורתי קמו ונפלו. אך החזקות והמקצועניות שבניהן נשארו. אחת מהן אם לציין כדוגמה היא אקולין ביו דיזל. חברות אלו עסקו ועדיין עוסקות בפיתוח אלטרנטיבות נקיות, ירוקות וזולות שיוכלו להחליף את הסולר המזהם בעיקר בשימוש בגנרטורים ובמערכות ההסקה. חברת אקולין ביו דיזל בדומה לחברות בין לאומיות אחרות, פיתחה נוזל לגנרטור. אותו נוזל לגנרטור תופס יותר ויותר מקום בשוק הגנרטורים בעיקר כתחליף טוב, נקי, ירוק וזול.
 
יש לשער שאלטרנטיבה זו, עם התקדמות המחקר והייצור תהפוך ליותר ויותר יעילה ונקייה עד לבסוף, אותו נוזל לגנרטור, ביחד עם עוד אלטרנטיבות כמו בטריות חשמליות לשוק הרכב, יחליפו לגמרי את השימוש בסולר.  
 
אותו ביו דיזל מיוצר מחומרי מיחזור שונים ומתכלים, אשר עומד בכל התקנים, גם מוזיל את העלות השוטפת, גם נקי יותר ותורם משמעותית להילחם, כמו שכולנו נדרשים לעשות, ברמת זיהום הסביבה וגם, כערך מוסף, גורם למנוע הגנרטור לעבוד בצורה שקטה יותר. שלושה יתרונות חשובים מאד במוצר אחד. אך כמובן, אתם כצרכני סולר שרוצים לעבור למקור אנרגיה נקי וזול יותר, צריכים ליצור קשר עם חברות הייצור של חומרים אלו כגון נוזל לגנרטור, לבקש לדבר עם אנשי המקצוע ולהבין לעומק את משמעות המעבר לשימוש בחומרים אלו הנקראים ביו דיזל. חברת אקולין ביו דיזל ואחרות בהחלט יישמחו להסביר את כל הדרוש הסבר ולהעביר אותכם כצרכנים לשימוש נכון, ירוק, נקי ומושכל בדלק הביולוגי הממוחזר החדש. עשו עכשיו את המעשה הנכון. בהצלחה.