ביו דיזל ירוק

אין מי שלא שמע וראה כתבות על גבי כתבות שעוסקות בתחום של התחממות כדור הארץ. כולנו עדים כמעט על בסיס יומי לאינפורמציה הזורמת אלינו ועלינו בהקשר לנושא הקריטי ואמיתי הזה. המסת קרחונים, עליית פני הים, אסונות טבע, הכחדת זנים, שריפות יער הם מושגי יום יום עבורינו. ובאמת, נושא התחממות כדור הארץ הנו נושא אמיתי ומחייב התייחסות של כולנו. לא רק הנשיא, ראש הממשלה או יו"ר חברת הנפט של ברזיל לדוגמה. כולנו חיים על אותו כוכב לכת.
 
אבל גם נכון הדבר שכאשר אנו מסתכלים על אותן תוכניות טבע או תוכניות המדע העוסקות בנושא, אנחנו שואלים עצמינו מה אנחנו כאזרחים הקטנים יכולים לתרום. מה? אם נכבה את האור במטבח אז הקרחונים באנטקטיקה לא יימסו. אז באופן פארדוקסלי כן. ככל שכל אחד מאיתנו, ושאני אומר מאיתנו אני מדבר על שמונת מיליארד האנשים החיים כיום על פני כדור הארץ, יתרום מיליונית של תרומה יום יומית עבור הפחתת צריכת האנרגיה המזהמת כך ייטב. אך באמת, תרומתינו הזעירה אל אף שהיא חיובית, היא תהיה זניחה אם צרכני האנרגיה הגדולים ומפיקי האנרגיה הגדולים לא יירתמו למאמץ.
 
האם שמעתם פעם על ביו דיזל ירוק? השם נשמע מדעי כזה ורחוק מאיתנו אך ביו דיזל ירוק המיוצר ע"י חברות כמו אקוליין ביו דיזל הוא אחד מאמצעי ייצור האנרגיה שהשימוש בו יוכל לעזור ולעשות את השינוי אותו כולנו רוצים ומחובתינו להשיגו למען הדורות הבאים. בחברת אקוליין ביו דיזל יודעים זאת ועוסקים יום וליל במחקר ובייצור של ביו דיזל ירוק כחומר הבערה אשר יחליף וכבר מחליף כיום חומרי בערה מזהמים כמו הנפט, הסולר, הפחם והגז טבעי. 
 
ביו דיזל ירוק מיוצר ע"י חומרים ביולוגים מתכלים כגון שמנים, תירס, קנולה ואחרים והוא לחלוטין אינו מזהם את הסביבה בחנקן דו חמצני, גופרית וכימיקלאים אחרים. ביו דיזל ירוק משמש בעיקר כמקור אנרגיה ירוק, זול וידידותי מאד לסביבה ולצרכנים גדולים כגון מערכות הסקה בבתי חולים, מבני ציבור ובנייני מגורים וכמובן במפעלי תעשייה. הכנסו לאתרי החברות כגון אקוליין ביו דיזל ולימדו יותר על התחום החשוב הזה והעלו את המודעות העצמית שלכם ושל אחרים בעמדות ההשפעה השונות.